اجزاء و قطعات کاتر آسفالت بر

کاتر آسفالت بر
فهرست مطالب
0
(0)

اجزاء و قطعات کاتر آسفالت بر: خراب شدن سطح آسفالت در معابر عمومی شهر یک شرایط بسیار آشنا به نظر میرسد. این خرابی ها امکان دارد به زحمات بسیار ختم گردد. آیا تا به حال به گوش شما رسیده است؟ که به جهت رفع آنها با غایت ترمیم موضعی سطح آسفالت چگونه پیش رویم؟ شاید بتوان این موضوع را گونه ای دِگر جلوه داد. کاتر آسفالت بر به عبارتی بهترین وسیله ای میباشد که ما را میتواند در راستای هر چه زودتر این قبیل بازسازی ها و یا دگرگونی ها در سطح معابرهای شهری کمک نماید.

ساختار طراحی دستگاه کاتر آسفالت بر چگونه است؟

وسیله ای که میتواند سطح بسیار دشوار آسفالت را با دقت تمام و در عمق کامل با سرعتی مناسب برش زند، به طور حتم از توانایی قابل توجهی برخوردار میباشد. ولو، ضمن ایده های طراحی آن مبحث توانایی و امنیت در کنار هم واقع خواهند شد. کلّیه ی این عنوان ضمن ساختار هر وسیله کاتر آسفالت بر به چَشم میخورد. این ابزار از یک دیسک گردان با قابلیت برش بسیار بالا در قطر عظیم به همراه موتوری قدرتمند که از قابلیت گردش تیغه برخوردار است، ایجاد شده است.

تیغه کاتر که حاوی شکلی دیسکی است، حاوی لبه هایی برنده فولادی با آلیاژهای کربن است و در گونه های متنوعی هستند. آنها نیز تحت قدرت موتورهای بنزینی و یا آنکه دیزلی با سرعت بسیار به گردش در می آید. کلّیه ی این مجموعه از موتور آن تا گیربکس و نیز تیغه گردان وسیله کاتر برش آسفالت بر یک شاسی با طراحی خاص و منحصر به فرد سوار خواهد شد. همچنین به موقع باید در تعویض تیغه کاتر آسفالت بر اقدام کرد.

از آن سوی که این دستگاه در دسته ماشین آلات با توانایی بالای برش واقع میشود، لزوم توجه به نهایت جزئیات در امنیت در حین کار نمودن با این وسیله ها ضرورت مییابد. ولو آن که در طراحی شاسی این قبیل از دستگاه ها به گونه کامل نگاه مخصوصی به جهت تأمین امنیت اپراتور و نیز اطرافیان وسیله به هنگام انجام کار در نظر انگاشته میشود.

اجزاء تشکیل دهنده ی کاتر آسفالت بر

شاسی کاتر؛-وبسایت پارس موتور

این دستگاه با غایت برش دقیق سطوح سفت و سخت ساختمانی طراحی گردیده است. به همین جهت از تیغه های دیسکی شکل بهره میگیرد. حال آنکه تیغه های تحت قدرت موتورها در کنار چند جزء دیگر میباشد که شما میتوانید ماهیت این وسیله ی برش آسفالت را بهتر درک کنید. اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه کاتر آسفالت بر شامل:

  • موتور.
  • تیغه دیسکی.
  • شاسی کاتــر.
  • مخزن آب آن و بخش خنک کننده.

میباشد.

حال بهتر است کمی به تفکیک مهم ترین قسمت های این دستگاه بپردازیم.

موتور کاتر آسفالت بر

کلّیه ی توانایی بالای تیغه دیسکی شکل کاتر آسفالت بر به طریق موتور های نصب گردیده بر روی این وسیله تأمین میگردد. موتورهای رایج در طراحی گونه های متنوع از کاتر بتن بر غالباً از گونه های بنزینی و دیزلی میباشد. ما ممکن است به ندرت شاهد بهره گیری از موتورهای برقی ضمن طراحی این وسیله باشیم. زیرا موتورهای برقی از قابلیت تأمین توان مورد نیاز در حجم کم را ندارند. موتورهای برقی قدرتمند به قدری بزرگ میباشند که دیگر نمیتوانیم آن را بر روی یک وسیله ی تقریباً کوچک همانند کاتر برش آسفالت برقرار کنیم.

موتور کاتر آسفالت بر؛-وبسایت پارس موتور

تیغه برش کاتر آسفالت بر

کلّیه ی غایتی که از کار با کاتر برش آسفالت انتظار تأمین و ایجاد آن میرود، تنها از راه حضور کامل و نیز دقیق و درست تیغه کاتر برش آسفالت بر به وجود می آید. بدین نکته توجه داشته باشید که سطح های ساختمانی متریال های گوناگونی را دارند. حتی آسفالت های موجود در سطوح خیابان ها. به همین دلیل است که با دو گونه تیغه برش رو به رو خواهیم شد.

  • یغه کاتر آسفالت بر، ویژه استفاده برای آسفالت
  • تیغه کاتر آسفالت بر، ویژه بتن، سطوح سنگی

شاسی کاتر

شاسی کاتر؛-وبسایت پارس موتور

تیغه های بسیار پهن و برنده که با توانایی بالایی به واسطه ی موتورهای دیزلی و بنزینی توانایی برش هر گونه سطوح سفتی را دارند، ماهیت قدرتمند ماشین را نمایان میسازد. این مجموعه میبایست بر یک شاسی با طراحی ویژه و تخصصی واقع شود. شاسی ضمن طراحی کاتر برش آسفالت به نوعی است که کلّیه ی قسمت های متحرک دستگاه حال آن که پروانه اتصال موتور باشد یا گیربکس را به گونه کامل در بر میگیرد. توجه داشته باشید که در این شاسی انواع اهرم های کنترلی در راستای تنظیم سطوح برش به چَشم میخورد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید