تحلیلی بر قیمت بالابر ساختمانی 3 اسب

بالابر ساختمانی
فهرست مطالب
0
(0)

تحلیلی بر قیمت بالابر ساختمانی 3 اسب: بالابرهای ساختمانی در وزن ها و همچنین تناژهای متنوع اعم از آن که بالابر 350 کیلویی، بالابر 500 کیلویی و نیز 750 کیلویی و همچنین یک تن طراحی شده و عرضه میگردند. نصب نمودن ترمز در کلّیه ی بالابرهای ساختمانی الزامی نمیباشد. به این نکته توجه داشته باشید که؛ بالابرهای ساختمانی با برخورداری از ترمز از مقدار ایمنی بیشتری در برابر بالابر حمل مصالح بدون ترمز برخوردار هستند. بهتر است پیش از آن که قیمت بالابر ساختمانی سه اسب را تحلیل نماییم، شما را کمی با این محصول آشنا کنیم.

تحلیلی بر قیمت بالابر ساختمانی 3 اسب-وبسایت پارس موتور

مشخصه های موتور و نیز وزن، سایز بالابر ساختمانی

  • بالابرهای ساختمانی سیصد و پنجاه کیلویی به همراه موتور سه اسب تک فاز و نیز سه فاز و همچنین گیربکس در سایز هشتاد و شش.
  • بالابرهای ساختمانی پانصد کیلویی به همراه موتور پنج ممیز پنج اسب سه فاز و نیز گیربکس در سایز صد و ده.
  • بالابرهای ساختمانی هفتصد و پنجاه کیلویی به همراه موتور پنج ممیز هفت اسب سه فاز و نیز گیربکس در سایز صد و سی.
  • بالابرهای ساختمانی هزار کیلویی به همراه موتور ده اسب و نیز گیربکس در سایز صد و پنجاه.

سرعت بالابرهای ساختمانی اغلب سی دور در هر دقیقه است. برای مثال؛ یک بالابر ساختمانی با بکسل بیست متری از مقصد بارگیری (یعنی همان زمین) تا مبدأ خود (یعنی همان پشت بام) بارگیری تقریباً شصت ثانیه به طول می انجامد.

درباره بالابرهای ساختمانی تک فاز بیشتر بدانیم

بالابرهای ساختمانی تک فاز ساخته شده از یک موتور سه اسب تک فاز و نیز یک گیربکس در ابعاد هشتاد و شش و کلید بیست و پنج آمپر است. بالابرهای تک فاز حاوی گنجایش جا به جایی بار از دویست کیلو الی سیصد و پنجاه کیلو با توجه به موتور و نیز برند موتور گوناگون هستند و در برخی از ساختمان های در حال ساخت و ساز از این گونه بالابر بهره گیری میگردد. به گونه مثال؛

یک بالابر ساختمانی به همراه الکتروموتور موتوژن تبریز به علّت آمپر پایین موتور و نیز بدنه آلومینیومی آن حاوی جا به جایی بار تا وزن دویست الی دویست و پنجاه را دارا است. حال آن که یک بالابر تک فاز با موتور الکو یوگوسلاوی به همراه گیربکس در ابعاد هشتاد و شش به علّت کیفیت بدنه و گونه سیم پیچی آن و همچنین آمپر مناسب موتور قابلیت جا به جایی بار تا مقدار سیصد و پنجاه کیلو را دارا است. ضمن بالابرهای تک فاز میتوان از موتورهایی با مقدار قدرت سه اسب بخار و همچنین دور خروجی هزار و پانصد دور بهره گرفت.

بکسل مورد استفاده در بالابر تک فاز نمره هشت است که بسته به گونه بکسل معمولی و همچنین بکسل نتاب به لحاظ قدرت و نیز کیفیت با یک دیگر متفاوت هستند. باکت بالابرهای تک فاز حاوی سایز پنجاه در پنجاه است و قابلیت جا به جایی یک فرغون مصالح را شامل میشود و در بیشتر از مواقع از ورق های آهن یک میل و همچنین دو میل طراحی میشود.

✔ بالابر ساختمانی تک فاز؛-وبسایت پارس موتور

درباره بالابرهای ساختمانی سه فاز بیشتر بدانیم

بالابر سه فاز از وزن های سیصد و پنجاه، پانصد و نیز هفتصد و پنجاه کیلو و در نهایت هزار کیلویی بسته به گونه موتور و گیربکس قابل عرضه به بازار میباشد.

بالابرهای ساختمانی سه فاز سیصد و پنجاه کیلویی تشکیل شده از یک موتور سه اسب سه فاز و نیز گیربکس در ابعاد هشتاد و شش و بکسل با نمره هشت و همچنین باکت معمولی پنجاه در پنجاه است.

قیمت بالابر ساختمانی 3 اسب

▪ و امّا تحلیلی بر قیمت بالابر ساختمانی 3 اسب؛-وبسایت پارس موتور

بالابرهای ساختمانی با اکتفاء به نوع موتور و نیز گیربکس و گونه آهن استفاده شده ضمن طراحی و تولید آن از قیمت های مختلفی برخوردار میباشد. اغلب بالابر ساختمانی تک فاز از بالابرهای سه فاز قیمت بیشتری را دارند. چرا که موتور تک فاز بالابر در برابر موتور سه فاز بالابر حاوی دو خازن و نیز کلاچ و همچنین پلاتین و در نهایت سیم پیچی فشرده تر است. به همین علّت آن نیز از قیمت بالاتری برخوردار میباشد.

نتیجه گیری

دوستان عزیز ما ضمن این مطلب از خود سعی نمودیم شما را با قیمت بالابرهای سه فاز آشنا سازیم. حال آن که درست است قیمت دقیقی را در اختیار شما نگذارده ایم. شما میتوانید در راستای خرید این محصول با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید