خرید انواع شیلنگ ویبراتور بر اساس اندازه

خرید شیلنگ ویبراتور
فهرست مطالب
0
(0)

انواع شیلنگ ویبراتور

شیلنگ ویبراتور دارای دو نوع میباشد 1- شیلنگ ویبراتور داخلی 2- شیلنگ ویبراتور خارجی که بر اساس نوع سطح ارتباط شیلنگ ویبره با بتن آنها را تقسیم بندی می کنیم حالا در پایین می خواهیم راجع به هر کدوم یه توضیح مختصری بدیم:

  • یک شیلنگ ویبراتور داخلی:

  • این شلنگ با خود بتن ارتباط مستقیمی دارد.
  • شیلنگ ویبراتور خارجی:

  • نام دیگر این شیلنگ ویبراتور خارجی شیلنگ بدنه یا شیلنگ ویبره قالب بتن نامیده می شود این شیلنگ به جداره های خارجی سازه های بتنی وصل می شود و ارتباطی مستقیم با بتن دارد این لرزش هایی که توسط شیلنگ ویبراتور خارجی ایجاد می شود به قالب سازه های بتنی انتقال پیدا میکند.
  • شیلنگ ویبراتور سطحی :

  • نام دیگر این شیلنگ، شیلنگ ویبراتور کفپوش یا کف نامیده می‌شود . این شیلنگ برای لرزش در کف درست شده است این شیلنگ فقط در عمق بتن حداکثر ۲۰ سانتی متری کار میکند یعنی اگر عمق بتن بیشتر از ۲۰ سانتیمتر باشد باید با شیلنگ ویبره داخلی ترکیب شود تا کار کند. کارارایی این شیلنگ بیشتر در پیاده‌رو و اسلب ها می باشد.

در این قسمت توضیحاتی در بالا داده شد که شیلنگ های ویبره هر کدام براساس موقعیت و کارایی که دارند تقسیم بندی میشوند اما اگر بخواهیم شیلنگ را براساس ساختار و نوع محرک شیلنگ ویبره تقسم بندی کنیم دارای انواع مختلفی از جمله شیلنگ ویبره دریلی، شیلنگ ویبراتور مکانیکی با موتور بنزینی، شیلنگ ویبره برقی تک فاز، شیلنگ ویبراتور کانورتری و شیلنگ ویبره بادی اشاره کرد .

انواع شیلنگ ویبراتور-وبسایت پارس موتور

خرید ویبراتور بتن با توجه به نوع شیلنگ استفاده شده در آن

اگر قصد خرید ویبراتور را دارید و می خواهید از این دستگاه برای انجام عملیات عمرانی مختلف در پروژه های ساختمانی استفاده کنید، بهتر است به نوع شلنگ استفاده شده در این نوع دستگاه ها توجه کنید.

زیرا تفاوت های زیادی بین انواع شیلنگ ویبراتور وجود دارد. وجود شیلنگ ویبراتور در صورتی که کیفیت خوبی داشته باشد. می تواند در پروژه های مختلف ساختمانی بسیار کارآمد باشد و کاربرد ویژه ای برای شما دارد.

بنابراین بهتر است در هنگام خرید شیلنگ ویبره به انواع مختلف آنها و همچنین جنس و کاربرد هر یک از آنها توجه کنید تا بهترین خرید را پیش روی خود داشته باشید.

پس با ما همراه باشید تا تمایز هر نوع شیلنگ ویبره را به شما ارائه دهیم.

تفاوت بین شیلنگ ویبراتور مکانیکی، الکتریکی و پنوماتیکی

همانطور که اشاره شد در یک تقسیم بندی کلی، شیلنگ های ویبره را می توان به شیلنگ های ویبره مکانیکی، الکتریکی و پنوماتیکی تقسیم کرد. در این میان شیلنگ های ویبراتور نوع مکانیکی شامل دو نوع شیلنگ بنزینی و دیزلی می باشد. بیشتر از انواع برقی و پنوماتیکی استفاده می شود.

زیرا شیلنگ های ویبراتور برقی و پنوماتیکی بیشتر برای پروژه های سنگین تر با حجم های بسیار بالاتر استفاده می شود. حال ممکن است این سوال پیش بیاید که هر کدام از این شیلنگ های ویبره چه تفاوت هایی با هم دارند؟

1تفاوت درقدرت و نیروی محرکه شیلنگ ویبراتور

شاید اولین چیزی که در خرید شیلنگ ویبره باید در نظر گرفت قدرت و نیروی محرکه ابزار مورد نظر باشد.

بنابراین با توجه به قدرت و نیروی محرکه هر نوع شیلنگ ویبره می توانید هر کدام را با قدرت و استحکام دلخواه خود با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.

2تفاوت در اندازه و قطر پوکر

اندازه و قطر هر شیلنگ ویبراتور متفاوت است. توجه داشته باشید که هر چه عرض و عمق بتن بیشتر باشد. نیاز به استفاده از پوکر اینچی بیشتر برای انجام سریعتر کار وجود دارد.

3تفاوت در نوع کاربرد

کاربرد و کارایی هر نوع شیلنگ ویبراتور با یکدیگر متفاوت است. بنابراین باید نوع نیاز خود به شیلنگ ویبراتور را در نظر بگیرید. از آنها استفاده کنید.

به عنوان مثال: اگر می خواهید از شیلنگ ویبره در مکانی استفاده کنید که دسترسی به برق امکان پذیر نیست. طبیعتا خرید شیلنگ ویبراتور برقی منطقی به نظر نمی رسد. زیرا پاسخگوی نیاز شما نیست.

بنابراین باید به نوع کاربرد هر کدام با توجه به نوع سوخت و نحوه راه اندازی آن ها توجه کرد.

 4تفاوت قیمت

تفاوت بین شیلنگ ویبراتور مکانیکی، الکتریکی و پنوماتیکی-وبسایت پارس موتور

تفاوت های دیگر بین انواع شیلنگ ویبراتور؛ تفاوت در قیمت است.

بنابراین علاوه بر توجه به نوع استفاده از هر یک از شیلنگ های ویبره در فضاهای مختلف و نوع نیاز به آن، باید به بودجه خود نیز توجه کرده و با توجه به بودجه خود اقدام به خرید نمایید.

در این میان شیلنگ ویبره مکانیکی  یکی از پرفروش ترین شیلنگ های ویبره است که با استقبال زیادی روبرو شده است. اگر چه در خارج از کشور، اکثر شیلنگ های ویبراتور برقی می خرند. اما در ایران نوع مکانیکی آنها مشتریان بیشتری دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید