فروش ماله پروانه ای در اصفهان

ماله پروانه ای در اصفهان
فهرست مطالب
1
(1)

فروش ماله پروانه ای در اصفهان: ماله پروانه که به ماله ای موتوری و ماله هلیکوپتری نیز شناخته میشود. یکی از بهترین وسیله ها برای صاف نمودن سطح بتن میباشد. بعد از انجام فرایند بتن ریزی در طی چند مرحله باید صافکاری با چندین ابزار گوناگون صورت گیرد. تا سطح صاف و یکدستی بدست آید. یکی از مهم ترین و اصلی ترین این مراحل صافکاری با ماله پروانه ای میباشد. در پروژه های ساختمانی، صنعتی و تجاری از زیر زمین گرفته تا کف فروشگاه ها، انبار و سوله ها با توجه به وضعیت و شرایط هر یک از برنامه ها از ماله پروانه ای مناسب استفاده میشود. ما در این مقاله قصد داریم به طور مختصر و مفید در رابطه با خرید ماله پروانه ای گفتگو نماییم.

انواع ماله پروانه ای

ماله های پروانه ای در دو دسته ای اصلی سرنشین دار و دستی بر اساس کارکرد و کاربرد آنها تقسیم بندی میشوند. ماله های سرنشین دار در اندازه های گوناگونی ساخته میشوند. رایج ترین اندازه های تیغه های  ماله های پروانه ای نود، صد و بیست سانتی میباشد.

ماله های دستی نیز در اندازه های گوناگون ساخته و در بازار توزیع میشوند، متداول ترین اندازه های آنها شصت، نود، صد و بیست سانتی میباشند که هر یک ازآنها دارای کارکرد متفاوتی میباشند.

نکات مهم در انتخاب ماله پروانه ای مناسب

برای انتخاب یک ماله مناسب چه سرنشین دار و چه دستی باید به سه نکته اصلی و مهم توجه نمایید. که در زیر آنها را بیان مینماییم.

  1. اولین فاکتوری که در خرید ماله پروانه ای باید به آن دقت نمایید ابعاد پروژه میباشد. چنانچه زمان اجرای پروژه برای شما دارای اهمیت است انتخاب ماله سرنشین دار مناسب خواهد بود زیرا سرعت کار را زیاد میکند ولیکن برای اطراف ستون یا لوله و … همچنان به ماله ای دستی شصت سانت نیاز خواهید داشت. همچنین اگر اندازه پروژه ای که انتخاب کرده اید کوچک باشد مناسب ترین ماله برای شما ماله ای دستی خواهد بود.
  2. فاکتور بعدی که در انتخاب ماله باید به آن توجه نمود میزان قیمت ماله و میزان بودجه شما میباشد. ماله های پروانه ای سرنشین دار تقریباً چهار برابر ماله های پروانه ای قیمت دارند. از اینرو پیمانکاران سعی میکنند از ماله های پروانه ای دستی با سایز صد و بیست سانتی استفاده نمایند.
  3. عامل بعدی که در انتخاب ماله پروانه دارای اهمیت میباشد محدودیت زمانی اجرای پروژه میباشد. اگر شما میخواهید پروژه بزرگ را انتخاب نمایید و در زمان کم تحویل نمایید باید ماله های پروانه ای سرنشین دار را انتخاب نمایید.

نکاتی که باید در فروش ماله پروانه ای در اصفهان به آن دقت نمایید

اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه نمایید موتور ماله های پروانه ای میباشد. ماله های پروانه دار دستی صد و بیست سانت نیازمند موتوری با توان زیاد میباشد. ماله های پروانه ای شصت و نود سانت معمولاً دارای موتور های پنچ، شش و نیم و هفت اسب بخار میباشد. علاوه بر این وزن سینی شاسی و تیغه های دستگاه های بزرگ  قدرت زیادی برای کنترل و چرخاندن میخواهد همچنین حداکثر و حداقل دور موتور از عوامل دیگریست که به هنگام خرید باید به آن توجه نمود.

• نکاتی که باید در خرید ماله ای پروانه ای به آن دقت نمایید؛-وبسایت پارس موتور

از موارد دیگر میتوان به نوع و اندازه گیربکس اشاره نمود زیرا به هر اندازه گیربکس پیشرفته و بزرگ باشد کارایی دستگاه به طور قابل ملاحظه ای افزایش میابد از دیگر مواردی که باید به آن توجه کنید جنس قفس محافظ میباشد. قفس محافظ وظیفه محافظت از دستگاه و شخص کنترل کننده را دارد. سازند های معروف از لوله ها مقام فولادی و نسبتاً سبک استفاده میکنند. ولیکن افرادی نیز وجود دارد از تسمه های نازک استفاده مینمایند. از اینرو در خرید خود به این مورد توجه نمایید.

• نکاتی که باید در خرید ماله ای پروانه ای به آن دقت نمایید؛-وبسایت پارس موتور

از دیگر موارد که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید جنس تمامی قطعات تشکیل دهنده ماله میباشد. به هر میزان که کیفیت و جنس مواد تشکیل دهنده بیشتر باشد. دوام و استحکام دستگاه افزایش خواهد یافت.

نکات پایانی

بعد از بیان مطالب بالا شما میتوانید با دید باز مناسب ترین ماله پروانه ای را خریداری نمایید. سوالی که ممکن است پیش آید این است که از کجا میتوان ماله پروانه ای را خرید کرد. شما برای خرید ماله ای پروانه ای میتوانید از فروشگاه های اینترنتی یا از بازارهای فروشنده این تجهیزات در اصفهان یا سایر نقاط استفاده نمایید. در انتخاب فروشگاه معتبر دقت نمایید. برای اطلاع از قیمت ماله پروانه ای با پارس موتور در تماس باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید