مزایای استفاده از بتونیر برقی تک فاز

بتونیر
فهرست مطالب
5
(1)

مزایای استفاده از بتونیر برقی تک فاز: همانطور که از نامشان مشخص است دستگاه های مخلوط کن مواد اولیه بتن هستند. در واقع، بتونیر ها مواد اولیه سازنده بتن مانند شن، ماسه، سیمان و… را به نسبت معین، با هم مخلوط و یک دست می‌کنند تا بتن قابل استفاده برای مصالح ساختمانی حاصل شود. البته بتونیرها به جز آماده سازی بتن با مخلوط سازی پیوسته آن، بتن را تا زمان مصرف نهایی آماده نگه می‌دارند و هم چنین در پروژه های کوچک قابلیت بتن ریزی  نیز دارند.

بتونیرها

انواع بتونیر شامل بتونیر برقی، بتونیر بنزینی و بتونیردیزلی هستند. بتونیرهای برقی یکی از پرکاربرد ترین و رایج ترین انواع بتونیرها هستند که در انواع تک فاز و سه فاز در دسترس اند. میکسر بتن با بتونیر بیشتر به دلیل کارایی مناسب و دسترسی آسان مورد استقبال قرار گرفته اند. بتونیر برقی تک فاز، بتونیری با ظرفیت حداکثر 400 لیتر و توان الکتروموتور سه اسب بخار است که  درباره‌ی مزایا آن توضیحات بیشتری ارائه می شود.

مزایای بتونیر برقی تک فاز  

مزایای استفاده از بتونیر برقی تک فاز - وبسایت پارس موتور

  • کم هزینه بودن سوخت: بتونیر برقی تک فاز برخلاف انواع دیگر بتونیر از به منظور تامین نیرو از برق شهری استفاده می کند. برق شهری به عنوان منبع مورد استفاده برای راه اندازی الکترو موتور بتونیر برقی تک فاز، یک منبع در دسترس و ارزان قیمت است. استفاده از برق شهری یکی از مزایای بی نظیر بتونیر برقی تک فاز است که حتی نسبت به بتونیر برقی سه فاز هم که برای تامین انرژی الکتروموتور نیازمند به برق با ولتاژ بالاتر از برق شهری است یک مزیت منحصر به فرد محسوب می‌شود.
  • قابل استفاده بودن در مناطق شهری: حمل ونقل بتونیر برقی تک فاز بسیار آسان و راحت است. هم چنین در دسترس بودن و ارزان بودن برق به عنوان نیروی مصرفی این بتونیر آن را به یک گزینه مناسب برای مصارف شهری بدل کرده است.

بتونیر برقی تک فاز

  • کیفیت مناسب محصول نهایی: اگر چه بتونیرها به طورکلی برای آماده سازی بتن در حجم کم مناسب اند. و بتونیر برقی تک فاز هم به دلیل تامین انرژی الکتروموتور با برق تک فاز شهری و حجم کم مخزن از این قاعده مستثنی نیست و بتن زیادی در واحد زمان  تولید نمی کند، اما محصول نهایی بتونیر برقی تک فاز به دلیل مخلوط سازی یکنواخت بسیار با کیفیت است، این کیفیت بالای بتن تولید شده یکی از مزایای شاخص بتونیر برقی تک فاز است.
  • عدم ایجاد سرو صدا زیاد: یکی از مزایای بتونیر برقی تک فاز این است که برخلاف بتونیرهای بنزینی و دیزلی هیچ گونه آلودگی صوتی ایجاد نمی کند و این موضوع شما را از شکایت همسایه ها درمورد سر و صدا در امان نگه می دارد و شما می توانید بدون ایجاد هیچ آلایندگی صوتی از وجود این دستگاه با کیفیت و دارای کارایی های بالا بهره وری مناسبی را به خصوص در مناطق شهری داشته باشید.

مزایای استفاده از بتونیر برقی تک فاز - وبسایت پارس موتور

  • عدم پراکنش آلاینده های زیست محیطی: استفاده از برق به عنوان منبع تامین انرژی الکتروموتور در بتونیر برقی سبب می شود این بتونیر نسبت به  بتونیرهای بنزینی و دیزلی که با مصرف بنزین گازهای گلخانه ای زیادی را وارد جو می کنند، حجم کمتری از آلودگی را وارد محیط زیست کند. تولید آلودگی زیست محیطی بسیار کم بتونیر های برقی را به یک انتخاب ایده آل برای مصارف طولانی مدت تبدیل کرده است.
  • قیمت مقرون به صرفه: در بتونیر برقی تک فاز با وجود کارایی بالا و کیفیت فوق العاده، قیمت تمام شده برای ساخت هر لیتر بتن به ازای هزینه های مصرفی برای تامین انرژی، تعمیر قطعات و… بسیار کمتر از انواع دیگر بتونیر است.
  • کارایی بهینه: بتونیر برقی تک فاز و به طور کلی بتونیر های برقی قدرت بیشتر، سرعت مخلوط سازی بالاتر و کارایی بیشتری نسبت به سایر انواع بتونیر دارند.

قیمت مقرون به صرفه بتونیر

نتیجه گیری

بتونیربرقی تک فاز یکی از رایج ترین بتونیر های مورد استفاده برای ساخت و آماده سازی بتن است که از مزایای بی شماری نسبت به بتونیر های بنزینی و دیزلی برخوردار است. کارایی بالا در کنار هزینه های مصرفی کم و عدم ایجاد آلودگی صوتی و زیست محیطی یکی از محبوب ترین دلایل انتخاب بتونیر برقی تک فاز برای مصارف شهری است. البته بتونیر برقی تک فاز تا سقف ۴۰۰ لیتر توانایی تولید و نگه داری بتن را دارد و این بدان معناست که انتخاب این بتونیرتا حد زیادی به وسعت پروژه ساختمانی شما و زمانی که  برای تکمیل آن دارید بستگی دارد. اگر زمان کافی دارید این بتونیر می تواند با کارایی بالا و عمر طولانی بارها مورد استفاده قرار گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید