چگونه می توان کیفیت شیلنگ ویبره را تعیین کرد؟

کیفیت شیلنگ ویبره
فهرست مطالب
4
(1)

چگونه می توان کیفیت شیلنگ ویبره را تعیین کرد؟

برای تعیین کیفیت شیلنگ ویبره ضروری است که به یک سری نکات توجه شود.با وجود افزایش قیمت ها و بازار پر نوسان خرید کالا و ابزار، امروزه نتیجه گیری و تصمیم گیری در مورد خرید ابزار کار آسانی نیست.

گاهی ممکن است با عدم دقت کافی و عدم توجه حتی به یک نکته در دام خریدی اشتباه بیفتید و علاوه بر هدر دادن سرمایه و پول خود، انرژی و زمان خود را نیز فدای این اشتباه کنید.

جالب‌تر اینکه وقتی صحبت از ابزارها می‌شود، انتخاب اشتباه هزینه بیشتری دارد.

در برخی موارد علاوه بر ضرر مالی به خود دستگاه، در صورت عدم انجام کار به درستی ممکن است خود پروژه نیز با مشکلات و شاید خسارات مالی بیشتری مواجه شود.

بر همین اساس در یادداشت زیر قصد داریم با نکات مهم و حیاتی همراه باشید تا در خرید شیلنگ ویبراتور بتنی دچار اشتباه نشوید و نگرانی خریداران را در این زمینه برطرف کنیم.هدف از نوشتن این یادداشت دستیابی به معیارهای مناسب در خرید شیلنگ ویبره با کیفیت است. معیارهایی که با مطالعه موضوعات زیر متوجه خواهید شد:

  • طول مناسب پوکر در مقایسه با طول کل شیلنگ ویبراتور
  • مواد پوکر مناسب
  • استفاده از مواد مناسب در کوپلینگ شیلنگ و یاتاقان های ویبره
  • محفظه شلنگ ویبراتور
  • خدمات پس از فروش یا گارانتی قوی
  • طول مناسب پوکر در مقایسه با طول کل شیلنگ ویبراتور

پوکر در واقع یک جزء اصلی در انتقال انرژی شیلنگ ارتعاشی به داخل بتن است و بنابراین در عمل یک بخش تاثیرگذاردر عملکرد صحیح شیلنگ ارتعاشی است.پس زمانی که شیلنگ خراب میشود بهتر است آن را تعویض نماییم .لازم است که طول پوکر متناسب با طول کل شیلنگ باشد و بتواند ارتعاش را به آن چاه بتن منتقل کند.

جدای از طول مناسب، موضوع بعدی مواد شلنگ ویبراتور پوکر است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.بدیهی است که قطعه ای با این سطح تماس، تنش و ضربه به سطوح سخت و خمیری باید از جنس مناسبی باشد تا از آسیب های سریع در امان بماند.تولید کنندگان موفق شیلنگ ویبره بنزین معمولا سعی می کنند از آهن سخت شده در این زمینه استفاده کنند.

چگونه می توان کیفیت شیلنگ ویبره را تعیین کرد؟-وبسایت پارس موتور

استفاده از مواد مناسب در کوپلینگ شیلنگ و یاتاقان های ویبره

اگر این پوکر باشد که شیلنگ ویبراتور را به بتن متصل می کند، کوپلینگ وظیفه دریافت ارتعاش از موتور و انتقال آن به شلنگ را بر عهده دارد.همانطور که پوکر و جزئیات آن مهم است، جفت مهم است و باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. در هنگام خرید برای داشتن یک انتخاب ایده آل باید به مواد کوپلینگ توجه کرد و از استیل بودن آن اطمینان حاصل کرد.

معمولا در شیلنگ های ویبره با کیفیت بالا در این قسمت شاهد استفاده از آلیاژ برنج هستیم. محصولاتی که از آهن در یاتاقان ها استفاده می کنند معمولاً عمر مفید کوتاهی دارند.

استفاده از مواد مناسب در کوپلینگ شیلنگ و یاتاقان های ویبره-وبسایت پارس موتور

محفظه شلنگ ویبراتور

با نگاهی دقیق به انواع مختلف شیلنگ های ارتعاشی، متوجه خواهید شد که پوسته آنها معمولاً دو شکل متفاوت دارد:

در دسته اول  از شیلنگ های ارتعاشی، پوسته های نواری شکل را می بینیم و شکل پوشش به گونه ای است که گویی هسته آن با نوار پلاستیکی پوشانده شده است.گاهی اوقات به این نوع پوشش بانداژ نیز گفته می شود.

در دسته دوم  از شیلنگ های ویبره شاهد پوشش یکنواخت و یکنواخت پلاستیکی هستیم که مانند حفاظ پلاستیکی کل شیلنگ را می پوشاند.

تجربه نشان داده است که در مدل های دارای روکش یکپارچه شاهد عمر طولانی تری هستیم و به همین دلیل هنگام خرید شیلنگ ویبره ایده آل باید به شکل روکش لاستیکی دقت کرد.

فلسفه عملکرد شیلنگ ارتعاشی به لرزش ثابت گره خورده است و این ارتعاش شدید باعث می شود جزئیات در صورت نداشتن طراحی مناسب به سرعت از بین بروند و خاصیت خود را از دست بدهند.

در برخی مدل ها این بانداژ به سرعت در برابر لرزش به زانو در می آید و در دراز مدت قادر به محافظت از شلنگ نخواهد بود.

خدمات پس از فروش یا گارانتی قوی

حتی با خرید بهترین، با کیفیت ترین و گران ترین محصول موجود در بازار جهانی، ابزار شما در دراز مدت در نهایت با مشکل مواجه می شود. به خصوص وقتی صحبت از ابزارهایی می شود که ساعت های طولانی کار می کنند و فشار کاری زیادی دارند.

در مورد شیلنگ های ویبراتور، برخی از ایرادات به مرور زمان دور از ذهن نیست، اما آنچه در این مورد به شما کمک می کند، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش قوی است.داشتن گارانتی معتبر و طولانی مدت از دو جهت حائز اهمیت است و هنگام خرید شیلنگ ویبراتور اطمینان بخش است.

خدمات پس از فروش یا گارانتی قوی-وبسایت پارس موتور

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید