جالب ترین نکات کاتر آسفالت بر تراکتوری

کاتر آسفالت بر تراکتوری
فهرست مطالب
2.7
(3)

جالب ترین نکات کاتر آسفالت بر تراکتوری: آسفالت عبارت است از یک ماده پایدار ضمن پوشش جاده ها که آن نیز از سنگ دانه ها، قیر و نیز چسب طراحی گردیده است. رنگ دانه ها حاوی مواد معدنی و نیز فرآوری گردیده همچون؛ سنگ خرد گردیده شن، ماسه و یا سایر مواد گوناگون از قابلیت بازیافت برخوردار هستند. آن ها با اکتفاء به قیر تحت عنوان پایه برای آسفالت عمل خواهند نمود. موادی دیگر هم به چَشم میخورد که ضمن تولیدات مورد استفاده واقع میشوند. همین مسئله منجر خواهد شد کیفیت بسیار آن ها به هنگام اجرای آسفالت در شهرها رقم خورد که بسیار حائز اهمیت میباشد. کاترهای آسفالت بر و یا بتن بر که با اسم های دیگری چون؛ دستگاه برش آسفالت و یا دستگاه آسفالت بر و… ممکن است به گوش شما برخورد نماید.

دو گونه موتور بنزینی و دیزلی به همراه تیغه های 45، 60، 90 سانتی متر در اختیار مشتریان قرار میگیرد که در گونه های متنوعی من جمله کاتر آسفالت بر دیزلی، برقی، بنزینی، تراکتوری است. بهتر است در ادامه ی مطلب خود شما را کمی بیشتر با نکاتِ کاتر آسفالت بر تراکتوری آشنا نماییم.

جالب ترین نکاتِ کاتر آسفالت بر تراکتوری؛ -وبسایت پارس موتور

کاتر آسفالت بر تراکتوری

نکات کاتر آسفالت بر تراکتوری: به گونه ای کلّی کاتر آسفالت بر از منظر ظاهر و مشخصه ها بدین گونه است که کاتر به تراکتور وصل میشود و نیروی برش به طریق خروجی گیربکس ماشین تأمین خواهد گشت. چرا که به منظور بهره گیری به توانایی بسیار بالا نیاز دارد، تنها بر روی تراکتور های رومانی از قابلیت نصب برخوردار است. کاتر آسفالت بر تراکتوری ضمن پروژه های بسیار سخت و سنگین میتواند آسفالت را تا مقدار عمق سی الی چهل سانتیمتر برش زند.

کاربردهای گوناگون کاتر آسفالت بر تراکتوری

وسیله های برش آسفالت تنها در راستای برش دادن آسفالت مورد بهره گیری واقع نمی‌شود. بلکه میتوان از آن نیز به جهت اره نمودن دیوارهای بتنی نیز استفاده نمود. چنین وسیله هایی خواهد توانست در پروژه های ساختمانی همانند؛ عریض نمودن پنجره و یا ساختن اتاق بسیار مفید و مؤثر واقع شود.

دستگاه های برش همچنین به جهت جا به جایی آوار نیز کاربرد دارد. با بهره گیری از برش های منظم و دقیق در قسمت های که از پیش به واسطه ی مهندسین معین گشته است. روند کار را تندتر نموده و از سویی هزینه های به وجود آمده را کاهش میدهد.  بهتر است به گونه ای تیتروار شما را با کاربرد این محصول آشنا سازیم.

  • مناسب به جهت کابل گذاری.
  • برداشتن ناحیه های خراب کف خیابان ها و نیز سالن به جهت ترمیم.
  • لکه گیری نمودن و آسفالت کردن معابر.
  • حفاری کردن کانال های فاضلاب.
  • برش دادن بتن.
  • برش دادن سرامیک.
  • برش دادن آسفالت خیابان ها.
  • برداشتن کامل کف سالن ها و پل ها.
  • باز نمودن حرفه های عمیقی در کف سالن ها.

▪ کاربردهای گوناگون کاتر آسفالت بر تراکتوری؛ -وبسایت پارس موتور

تیغه کاتر آسفالت بر تراکتوری

تیغه های کاتر آسفالت بر بنا بر گونه کاربرد به دو قسم طبقه بندی خواهند شد؛

  • تیغه هایی که آسفالت بر هستند؛ در راستای برش آسفالت این قبیل از تیغه ها مورد بهره گیری واقع میشوند.
  • تیغه هایی که بتن بر هستند؛ این قبیل از تیغه ها در راستای برش بتن مورد استفاده قرار میگیرند و حاوی سختی بیشتر و قیمت بیشتری در برابر تیغه های برش آسفالت است.

تیغه های مورد بهره گیری در وسیله برش آسفالت بر و یا بتن بر در ابعادهای گوناگون و در دو گونه خشک و مرطوب به چَشم میخورد. ما توصیه میکنیم در وسیله کاتر آسفالت بر از تیغه های خشک بهره گیرید تا به هنگام بهره گیری از این وسیله، گرد و غبار اندک تری به وجود آید.

علاوه بر آن به یاد داشته باشید که سایز تیغه در همه حال بیانگر قطر تیغه مدّ نظر است.

نکته حائز اهمیت آن که؛ در دستگاه آسفالت بر مقدار برش دستگاه حدوداً برابر با یک سوّم قطر تیغه در نظر گرفته میشود. به گونه ی نمونه؛ عمق برش یک عدد تیغه به قطر شصت برابر با بیست سانتی متر میباشد! اغلب تیغه های یک بتن بر، در برابر آسفالت بر حاوی قیمت بالاتری می‌باشد.

به این نکات توجه داشته باشید

  • دستگاه کاتر آسفالت بر حاوی آب است و نباید آب مخزن آن خالی شود.
  • به هنگام روشن نمودن این وسیله دستگاه را در ابتدا در حالت بالا واقع نمایید پس از آن روشن و سپس از آن شاسی به گونه ای کاملاً ملایم پایین آمده و تیغه را وارد نمایید.
  • پس از هول دادن و وارد کردن فشار بی مورد اجتناب ورزید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید