بالابر ساختمانی دست دوم

بالابر ساختمانی دست دوم
فهرست مطالب
4
(1)

قیمت بالابر ساختمانی دست دوم: ابتدا یک توضیح کوتاه راجع به بالابر ساختمانی می‌‌دهیم، تا آشنایی با این دستگاه، نوع و کارکردش را مورد بررسی قرار دهیم هر نوع ماشینی که بتواند بار یا اشخاصی را رو جابجا کند، بالابر ساختمانی گفته می‌شود. همانطور که از اسم آن پیداست برای ساخت‌و‌ساز از آن استفاده می‌شود و می‌تواند بار را در ارتفاعات بالا جابجا کند، بالابرها یک ماشین هیدرولیکی هستند و استفاده از بالابرهای ساختمانی با جرثقیل و دیگر ماشین‌آلات حمل بار در ارتفاع، دارای تفاوت‌های زیادی می‌باشد.

کاربرد بالابر های ساختمانی

1- برای ساخت ساز و پیش بردن پروژه‌ها در ساختمان سازی در حمل بار از آن استفاده می‌شود.

2- برای حمل مصالح ساختمانی از ماشین‌آلاتی مانند بالابر استفاده می‌کنیم.

3-  یکی از مهمترین تجهیزات ساختمانی بالابر ساختمان است که به آن مصالح بر هم گفته می‌شود.

5- از کاربرد‌هایی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، می‌توانیم به اشیا و اشخاصی که در ارتفاع معینی بالا پایین می‌کند، اشاره کنیم.

کاربرد این بالابرهای ساختمانی ارزش بسیار زیادی در پروژه‌های بزرگ و سنگین ساختمان سازی دارد به طوری که اگر این بالابر ها وجود نداشته باشد کارها خیلی کند و سخت پیش میرود به خاطر اینکه برای رفتن به ارتفاعات باید از ماشین های پیشرفته با تکنولوژی روز دنیا استفاده شود. اما آیا می‌توان خرید یک دستگاه کاربردی بسیار مهم مانند بالابر ساختمانی را با مدل دست دوم حل کرد؟ فقط به این دلیل که قیمت بالابر ساختمانی دست دوم کمی کمتر است؟

بالابر ساختمانی دست دوم

مشکلات مختلف بعد از خرید بالابر ساختمانی دست دوم

کالاهای دست دوم به کالاهایی گفته می شود که کاملاً نامحدود و به سبک و شیوه نامشخصی مورد استفاده قرار گرفته اند. یعنی هنگام خرید کالای دست دوم با کالای کاملا مستهلک شده مواجه می شوید این در ماشین های موتوری بسیار پیچیده تر است. مانند بالابر مواد که یک موتور با لوازم جانبی زیاد است. در این صورت هرگز نمی توانید به امکان یافتن دستگاهی با کارایی پایین اعتماد کنید.

فرسودگی موتور بالابر ساختمانی دست دوم

فرسودگی موتور اولین مشکل در هنگام استفاده از بالابر ساختمانی دست دوم است. در خرید آسانسور ساختمانی دست دوم با خودمان صادق باشیم. این دستگاه قطعا بارهای بسیار سنگینی از مصالح ساختمانی را برای چندین سال در دل چندین عملیات ساختمانی بزرگ و کوچک جابه جا کرده است. بنابراین، یک بالابر ساختمانی دست دوم مطمئناً دوره طولانی و دشواری را از سر گذرانده است.

بنابراین موتور برق دستگاه قطعا تحت فشار بارهای سنگین ساختمان مستهلک قرار می گیرد. سپس اولین مشکل پس از خرید بالابر ساختمانی دست دوم خرابی چندگانه موتور است. شاید بگویید موتور قابل تعویض است.

بالابر ساختمانی دست دوم

 استهلاک گیر بکس بالابر ساخت و ساز دست دوم

موتور، گیربکس در طول عملیات ساختمانی سنگین فرسوده می شود. تعمیر گیربکس در بالابرهای ساختمانی همیشه سخت و سنگین و در عین حال پرهزینه است.

ایمنی پایین بالابر ساختمانی دست دوم

عدم اطمینان کافی در عملکرد قرقره و مواد بالابر سیم بکسل. قرقره وسیله ای است که برای مونتاژ سیم بکسل در حین جابجایی مواد توسط بالابر ساختمان استفاده می شود. این قسمت مستقیماً تحت فشار بارهای سنگین ساختمانی قرار دارد.

بنابراین، قرقره بسیار سریعتر از سایر قطعات در بالابر ساختمانی فرسوده می شود. از طرفی سیم بکسل جزء کاملا مصرفی دستگاه است. هر گونه پارگی یا سوراخ شدن سیم بکسل عواقب امنیتی جدی در پی خواهد داشت و دکل های کابل اغلب در آسانسورهای ساختمانی پس از مدت زمان مشخصی از کارکرد تعویض می شوند. زیرا آنها باید امنیت کلی دستگاه را تضمین کنند و در هنگام خرید بالابر دست دوم باید به تمامی قطعات آن توجه کرد از جمله سیم بکسل و قرقره ها اگر مشکلی داشتند عوض کرد تا ایمنی کارگران حفظ شود در غیر این صورت، نمی توانید انتظار داشته باشید که با خیال راحت کار کند. جهت اطلاع از قیمت بالابر ساختمانی و خرید بالابر ساختمانی تک فاز و بالابر ساختمانی سه فاز با مجموعه پارس موتور در ارتباط باشید.

بالابر ساختمانی دست دوم

حال اگر بخواهید این قطعه ساده اما مهم را تعویض کنید، چنان بار مالی قابل توجهی را متحمل خواهید شد که پس انداز اقتصادی تعریف شده شما دیگر جایی نخواهد داشت در حالی که با خرید آسانسور بلندمرتبه از همان ابتدا می توانید با تمامی قطعات سالم و کار نشده روبرو شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید