آشنایی بیشتر با شیلنگ برقی تکنو فلکس

شیلنگ ویبراتور برقی تکنو
فهرست مطالب
0
(0)

آشنایی بیشتر با شیلنگ برقی تکنو فلکس: شیلنگ های ویبره برقی تکنوفلکس ؛بتن ویبره شده حائز کیفیتی بالا را به شما ارائه میدهد . زیرا دارای فرکانس و البته قدرت بسیار زیادی میباشد . لرزش های ریز و سوزنی همچون یک پوکر این شیلنگ را ایجاد مینماید و سپس بتن با کیفیت را ایجاد می کند.

شیلنگ ویبراتور برقی تکنو فلکس

این شیلنگ ویبراتورهای برقی در انواع مختلفی هستند. بکار بردن آن ها در فضاهایی بسته و رطوبت دار مناسب میباشد . این مسئله به این دلیل میباشد که مورد استفاده قرار دادن ویبراتورهای بنزینی و یا بادی در اینگونه مکان ها به روز امکان است . زیرا دود حاصله از ویبراتورهای بنزینی و بادی بسیار زیاد است ؛ از همین رو بهترین راه حل رو آوردن به شیلنگ ویبراتور های برقی میباشد .

اجزا شیلنگ ویبراتور برقی فلکس

شیلنگ ویبراتور برقی تکنو فلکس -وبسایت پارس موتور

موتور ویبراتو

درست است که موتور ویبراتور در بیشتر مواقع جدا از شیلنگ است . ولی از طرف دیگر که وجود موتور ویبراتور به عنوان یک نیرو محرکه ضروری میباشد نباید هرگز این دوبخش را جدا از یکدیگر بدانیم . البته در بعضی از مدلهای دستی با قابلیت حمل ، نظاره گر این موضوع هستیم که موتور بر روی شیلنگ سوار شده است و به هیچ وجه از همدیگر جدا نمی گردند . یکی از مواردی که در هنگام خرید شیلنگ ویبراتور باید در نظر داشته باشیم این موضوع میباشد که علاوه بر اینکه شیلنگ و ویبراتور مناسب انتخاب گردد ؛ میزان هماهنگی میان آن ها بسیار بالا باشد همانند وضعیت موجود آن ها در شیلنگ های برقی تکنو فلکس .

قسمت لاستیکی شلنگ

این قسمت از لاستیک چند لایه و ارتجاع پذیر تشکیل شده است .و دارای طول بسیار بالایی میباشد . توجه داشته باشید که این قسمت لاستیکی دستگاه باید دارای کیفیت بالا و مطلوبی باشد ؛ در غیر اینصورت پاره می شود .

کلید کنترل

این کلید وظیفه ایجاد حالت ویبره را بر عهده دارد فقط در نوع برقی است .

فنر

در قسمت داخلی پوکر در شیلنگ ویبراتورها یک فنر موجود میباشد . ‌کارایی شیلنگ تا حدودی بسته به با کیفیت بودن فنر است.

بلبرینگ

این قطعه که به جریان انتقال نیروی فنر کمک می کند را بلبرینگ چرخشی نیز می گویند . بلبرینگ را اجزایی همچون رینگ های داخلی و خارجی، ساچمه ،قفسه و کاسه نمد فلزی تشکیل میدهد . در هنگام خرید شیلنگ ویبراتور از مرغوبیت بلبرینگ اطمینان حاصل نمایید .

پوکر

در قسمت انتهایی شیلنگ یک بخش فلزی موجود است که در تماس مستقیم با بتن می باشد و نیرویی را که از فنر دریافت مینماید به شکل لرزشی منتقل می کند . پوکر با جنس فلزی و قطر های متعدد عرض میگردد .

کوپلینگ

کوپلینگ ها ساخته شده از فلز چدن میباشند . این قطعه ها برجستگی دارند و تراش داده شده هستند . موتور ویبراتور از طریق کوپلینگ به شیلنگ اتصال پیدا می کند . اگر کوپلینگ از از مرغوبیت برخوردار نباشد ؛ شیلنگ و لایه فنری داخلیش را به آسیب جدی روبرو میسازد .

بدنه

بدنه شیلنگ ویبراتور از جنس فلز میباشد و از اجزایی همچون  سوپاپ مکش ، پیج روغنکاری و نیز یک لرزه گیر تشکیل شده است .

اجزا شیلنگ ویبراتور برقی فلکس-وبسایت پارس موتور

برآورد قیمت شیلنگ برقی تکنو فلکس

شیلنگ برقی تکنو فلکس دارای تعدادی خروجی متغیر بین ۱ تا ۴ میباشد که موجب تفاوت در قیمت گذاری میگردد . ولی با طور کل شیلنگ ویبراتور برقی تکنو فلکس دارای قیمتی بالاتر نسبت به انواع شیلنگ های مکانیکی و بادی میباشد . حال با کمی تحقیق به دلیل اساسی قیمت بالای این محصول پی میبریم . کیفیت بالای بتنی که توسط شیلنگ ویبراتور برقی تکنو فلکس تحویل داده میشود به طور کامل قیمت بالا آن را توجیه میکند .

این سیستم با ایجاد ضربه هایی ریز و منظم این قابلیت را دارد ؛ بتنی به شما تحویل بدهد که عاری شیره بر روی آن باشد . حال همان بتنی را در دست داریم که برای ساخت و ساز  مناسب و استاندار میباشد .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید