راهنمای خرید ویبراتور

شیلنگ ویبراتور
فهرست مطالب
5
(11)

راهنمای تخصصی برای خرید ویبراتور

امروزه خرید ویبراتور، با توجه به وجود محصولات متنوع به کاری دشوار تبدیل شده است. البته با وجود پیشرفت تکنولوژی و دسترسی سریع به اطلاعات، این دشواری تا حد زیادی مرتفع شده است. ممکن است برای برخی از شما پیش آمده باشد که از محصولی که به دستتان رسیده ناراضی باشید. اما با خواندن این مقاله دیگر نگران نباشید! در این مقاله قصد داریم یک راهنمای تخصصی برای خرید ویبراتور در اختیار شما قرار دهیم تا خریدی مطمئن داشته باشید.

دستگاه ویبراتور چیست؟

ویبراتور یکی از دستگاه های پر کاربرد در جهت ساخت و سازهای ساختمانی است. دستگاه ویبراتور دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن ها کاربردهای مخصوص به خود را دارند. موتور ویبراتور از ابزارهای اصلی جهت لرزاندن سطح بتن و افزایش مقاومت آن است.

ویبراتور دریلی

ویبراتور دریلی، از پرکاربرد ترین ویبراتور ها در ساخت و ساز های کوچک ساختمانی به شمار می رود. با استفاده از این دستگاه می توان حباب های روی سطح بتن را از بین برده و همچنین بتن های صاف و محکمی را به دست آورد. شیلنگ ویبراتور با ضربه وارد کردن بر روی سطح بتن و حالت ارتعاشی که ایجاد می کند، حباب ها را از بین می برد.

 انواع مختلف شیلنگ ویبراتور

-شیلنگ ویبراتور برقی

-شیلنگ ویبراتور بنزینی

-شیلنگ ویبراتور دیزل

-شیلنگ ویبراتور بادی

بررسی شرایط کاری انواع موتور ویبراتورها در عملیات کاری شیلنگ ویبراتور

-ویبراتورهای برقی، بنزینی و دریلی قدرت ساپورت کلیه سایزهای شیلنگ ویبراتور را دارند.

-ویبراتور برقی به علت قدرت کم نمی تواند در پروژه های بزرگ ساختمان سازی و راه سازی استفاده شود.

-ویبراتور دیزلی، مدلی است که می تواند به صورت مداوم کارکرد داشته باشد.

-تولید صدای ویبراتور برقی بسیار کم تر از ویبراتور بنزینی یا ویبراتور دیزل است.

-ویبراتور دیزل قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل های ویبراتور دارد.

-در تونل ها و محیط های مسقف، استفاده از ویبراتور برقی بهترین انتخاب است؛ زیرا ویبراتور بنزینی و ویبراتور دیزل تولید آلودگی می کنند.

-کیفیت کار در شیلنگ ویبراتور، با قدرت آن رابطه مستقیمی دارد. به همین علت ویبراتور دیزل از کیفیت خروجی بهتری نسبت به انواع ویبراتور برقی و بنزینی برخوردار است.

بررسی شرایط کاری انواع موتور ویبراتورها در عملیات کاری شیلنگ ویبراتور-وبسایت پارس موتور

میزان انعطاف پذیری شیلنگ ویبراتور

قرار است موتور ویبراتورهای دیزل، بنزینی و برقی در بطن سیالی سنگین و چگال، مانند بتن وظایف خود را اجرا کنند. بنابراین لازم است انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته باشند. این ویبراتورها جدا از اینکه چه نوع ویبراتوری هستند، موتور محرکه تمامی آن ها در اعماق بتن فعالیت خواهد داشت. همچنین هنگامی که به کارکرد آن ها نیازی نباشد، باید به راحتی جمع شده و حجم کمی را اشغال کنند. علاوه بر این ها، لازم است از شرایط نگه داری مطلوب و ساده ای برخوردار باشند.

مقایسه قیمت ویبراتور برقی، بنزینی و دیزلی

ویبراتورهای برقی، بنزینی و دیزل، شناخته شده ترین ویبراتورها در تامین نیروی محرکه شیلنگ ویبراتور به حساب می آیند. بسته به شرایط پروژه هر کدام از این موتورهای محرکه مورد انتخاب قرار می گیرند. قیمت ویبراتور برقی، بنزینی و دیزلی در زمان انتخاب بسیار موثر است.

برای تامین برق در محل ساختمان سازی، خرید ویبراتور برقی انتخابی مناسب و منطقی است. با این حال در صورت نبود نیروی برق، استفاده از ویبراتورهای دیزل و بنزینی منطقی تر به نظر می رسد. گاهی اوقات ممکن است به یک ویبراتور سیار احتیاج داشته باشیم؛ که در این صورت انواع ویبراتورهای دریلی می تواند نیازهای ما را برطرف سازد. ویبراتورهای دریلی در دسته ویبراتورهای برقی جای می گیرند و ارزان ترین نوع از ویبراتورهای برقی هستند.

مقایسه قیمت ویبراتور برقی، بنزینی و دیزلی-وبسایت پارس موتور

منبع سوخت گیری انواع ویبراتور

منبع سوخت گیری انواع دستگاه ویبراتور با یکدیگر متفاوت هست. برای مثال دستگاه ویبراتور بنزینی احتیاج به روغن و بنزین دارد. با این حال ویبراتور دریلی که از شیلنگ ویبراتور برقی استفاده می کند، نیازی به روغن یا بنزین ندارد. این نوع ویبراتور به راحتی می تواند در پروژه های ساختمانی یا عمرانی استفاده شود.

توجه به وزن ویبراتور در هنگام خرید آن 

در راهنمای تخصصی برای خرید ویبراتور، ما به شما توصیه می کنیم که به وزن دستگاه توجه کافی داشته باشید. هر میزان که دستگاه ویبراتور وزن کمتری داشته باشد، امکان حمل آن ساده تر است. بنابراین قبل از خرید شیلنگ ویبراتور، وزن آن را به عنوان یک فاکتور مهم در نظر بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید