سایز شیلنگ ویبراتور

شیلنگ ویبراتور
فهرست مطالب
1
(1)

شیلنگ ویبراتور امروزه بسیار کاربردی می باشد و برای از بین بردن آب اضافی بتن با ایجاد ارتعاش استفاده می شود و باعث مقاوم شدن بتن می گردد. امروزه انواع متنوعی از شیلنگ ویبراتور در بازار موجود می باشد که دارای اندازه های مختلفی بین 1 تا 3 اینچ هستند و شما در هنگام خرید باید به سایز و قدرت شیلنگ ویبراتور دقت کنید. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره سایز شیلنگ ویبراتور کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

چگونه شیلنگ ویبراتور خوب را می توانیم انتخاب کنیم؟

سایز شیلنگ ویبراتور-وبسایت پارس موتور

برای انتخاب شیلنگ ویبراتور عوامل مختلفی در خوب بودن آن موثر می باشد جنس و قطر پوسته مهمترین عامل است و باید با توجه به میزان کارکرد، این عوامل را در نظر بگیرید تا از کیفیت بتن ریزی کاسته نشود. سایز شیلنگ ویبراتور با توجه به مقاومت بتن باید در نظر گرفته شود. نحوه اتصال، میزان صدای دستگاه در هنگام کارکردن نیز از عوامل دیگر می باشد.

در هنگام خرید شیلنگ ویبراتور باید چه عواملی را در نظر بگیرید؟

  • نوع شیلنگ ویبراتور
  • سرعت شیلنگ ویبراتور که بر اساس هرتز می باشد.
  • قدرت که بر اساس تعداد ارتعاش در دقیقه می باشد.
  • سایز قطر شیلنگ ویبراتور که بر اساس اینچ می باشد.
  • فاصله بین سر شیلنگ ویبراتور که بر اساس میلی متر می باشد.در هنگام خرید شیلنگ ویبراتور باید چه عواملی را در نظر بگیرید؟-وبسایت پارس موتور

سایز شیلنگ ویبراتور

سایز شیلنگ ویبراتور یکی از عوامل مهم در زمان انتخاب و خرید می باشد. با پیشرفت ساخت بتن اندازه دیوار ها به نسب گذشته بسیار کمتر شده است اما بتن ها دارای مقاومت بالایی می باشند و رساندن سرهای شیلنگ ویبراتور دارای قطرهای با اندازه معین هستند. از این رو تولید کنندگان شیلنگ ویبراتور با قطر کمتر اما با نیروی بالاتری را تولید کردند. به همین دلیل ما باید مطمئن شویم که سایز مناسب شیلنگ ویبراتور استفاده شده است.

  • شیلنگ با سر 4/3 اینچی شعاع عمل شیلنگ ویبراتور بین 6 تا 8 اینچ است.
  • شیلنگ با سر 1 اینچی شعاع عمل شیلنگ ویبراتور بین 8 تا 14 اینچ است.
  • شیلنگ با سر 1 و4/1 اینچی شعاع عمل شیلنگ ویبراتور بین 10 تا 16 اینچ است.
  • شیلنگ با سر 1 و 2/1 اینچی  شعاع عمل شیلنگ ویبراتور بین 16 تا 22 اینچ است.
  • شیلنگ با سر 2 اینچی  شعاع عمل شیلنگ ویبراتور بین 18 تا 26 اینچ است.
  • شیلنگ با سر 3 اینچی شعاع عمل شیلنگ ویبراتور بین 20 تا 32 اینچ است.سایز شیلنگ ویبراتور-وبسایت پارس موتور

هر کدام از سایزهای شیلنگ ویبراتور چه کاربردی دارد؟

شیلنگ ویبراتور مکانیکی

 از این شیلنگ ها در قطر 5/1 اینچ استفاده می شود که به را حتی پوکر عبور کند و برای ستون و سقف بسیار مناسب می باشد اما برای سازه های بزرگتر می توان از قطر 2 و یا 5/2 اینچ استفاده نمود.

شیلنگ ویبراتور برقی

این شیلنگ در یک مدل می باشد. تک فازکه قابل حمل می باشد و ازقطر 2 اینچ استفاده بیشتری می کنند.

شیلنگ ویبراتور بادی

 نیروی محرکه شیلنگ ویبراتور بادی، کمپرسور باد می باشد و امکان استفاده از چند شیلنگ ویبراتور بادی می باشد که به عنوان مزیت آن محسوب می شود  که باعث بالارفتن سرعت می گردد. از این نوع از شیلنگ در سایز 1 تا 5 اینچ استفاده می شود.

شیلنگ ویبراتور دریلی

این شیلنگ ویبراتور یک قطر بیشتر ندارد به همین دلیل برای موارد زیادی استفاده نمی شود. ابعاد آن کوچک می باشد و از قطرهای 23 تا 38 میلی متر استفاده می شود و قابلیت کار با برق تک فاز را دارد.

شلینگ ویبراتورپرتابل با موتور بنزینی

شیلنگ ویبراتور پرتابل به صورت قابل حمل می باشد و موتور آن به صورت بنزینی است. برای بتن ریزی های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. دارای بدنه کوچک و وزن کم می باشد و در اندازه های 38 تا 45 میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد.

شیلنگ ویبراتور با موتور برقی

شیلنگ ویبراتور برقی سبک می باشد و با برق 220 ولت کار می کند. شیلنگ ویبراتوربه قطر 25 تا 48 میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت شیلنگ ویبراتور

قیمت شیلنگ ویبراتور براساس سایز متفاوت می باشد، موارد بسیاری در قیمت شیلنگ ویبراتور تاثیر می گذارد. می توان از طریق اینترنت و یا به صورت حضوری با شرکت های مختلف در این زمینه صحبت کنید تا لیست قیمت های شیلنگ ویبراتور را در اختیار شما قرار دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید