فروش ماله پروانه ای در تهران

ماله پروانه ای در تهران
فهرست مطالب
0
(0)

فروش بهترین ماله پروانه ای در پایتخت: ماله ای پروانه ای  یکی از پر استفاده ترین دستگاه های موجود در برنامه ها و طرح های ساخت و ساز میباشد. و همچنین از ماله پروانه در عملیات بتن ریزی جهت پرداخت کردن سطح بتن و صاف نمودن بتن به کار گرفته میشود. که با نام های ماله ای موتوری و ماله برقی هم شناخته میشوند. ماله های پروانه ای از نظر نوع مدل به دو دسته تقسیم می‌شوند. ماله پروانه ای بنزینی و ماله پروانه ای برقی این دو نوع مدل می‌باشند.

موارد مصرف و کاربرد ماله های پروانه ای

  • جلا و صاف و یکدست کردن سطح بتن.
  • لبه های اضافی را به وسیله ای دستگاه شمشه از سطح بتن جدا میکند.
  • سطح بتن را فشرده و متراکم مینماید.
  • ترک های موجود بر روی سطح بتن را برطرف مینماید.
  • سطح های گسترده و وسیع را از قبیل فرودگاه، نمایشگاه های بزرگ و سالن را کف سازی مینماید.
  • ناهمواری های موجود بر روی سطح بتن را از بین میبرد.

بهترین مارک ماله پروانه ای در تهران

بیشتر اشخاص برای تصمیم گیری و خرید یک دستگاه به میزان فروش آن دستگاه توجه میکنند. به طور کلی فروش بالای یک دستگاه نشان دهنده کیفیت و همچنین یک پون مثبت تلقی میشود، زیرا اگر دستگاه دلیل قانع کننده ای نداشته باشدآن دستگاه به فروش نمیرسید. این روش یک راهبرد بازاریابی تلقی میشود.

انواع بهترین مارک ماله پروانه ای از نظر فروش

در ادامه این مقاله به انواع بهترین مارک ماله ای پروانه ای از نظر فروش خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید:

ماله پروانه ای نود سانت با موتور هوندا شش و نیم اسب بخار

یقیناً بهترین مارک ماله ای پروانه ای از نظر فروش اشکال مختلف ماله های نود سانت است. اگر بخواهیم یک وارسی کلی بر ماله پروانه ای نود سانتی دسته دار داشته باشیم اینگونه بیان میداریم که دارا بودن موتور هوندا شش و نیم اسب و همچنین شاسی مقاوم و مناسب آن را جزء یکی از بهترین ماله های پروانه ای از نظر فروش تبدیل کرده است. وضعیت جوش ها بسیار مناسب بوده و همچنین ارگونومیک به خوبی در آن رعایت شده است.

امکان تنظیم دستگیره ها برای راحتی کار وجود دارد، و همه ای شاسی ها با رنگ کوره ای به خوبی عایق بندی شده اند. البته شما میتوانید با اهرم انتقال دستگاه را به راحتی جا به جا نمایید. دقت نمایید که تیغه و سینی این ماله استاندارد میباشد. جهت اطلاع از قیمت ماله پروانه ای با ما در تماس باشید.

• انواع بهترین مارک ماله ای پروانه ای از نظر فروش؛-وبسایت پارس موتور

ماله ای پروانه ای نود سانت با موتور روبین پنچ اسب بخار

این ماله ای پروانه ای فقط یک تفاوت با مدل اولی که بیان کردیم دارد و این تفاوت عبارت است از موتور روبینEY20  با توان پنچ اسب بخار که این امکان وجود دارد در نوسانات بازار این ماله رتبه اول را به خود اختصاص دهد. البته این امکان نیز وجود دارد که ماله ای نود سانت شش و نیم اسب بخار نیز در نوسانات بازار رتبه اول را حفظ نماید.  به عبارتی این دو ماله در رقابت قرار دارند. ولیکن اگر به طور کلی بخواهیم نظر دهیم موتور هوندا شش و نیم اسب بخار در رتبه اول قرار دارد.

ماله ای پروانه ای نود سانت با موتور روبین پنچ اسب بخار؛-وبسایت پارس موتور

ماله ای پروانه ای نود سانت با موتور واکسن هفت اسب بخار

یکی دیگر از بهترین ماله های پروانه ای از نظر فروش این ماله میباشد که این ماله در سه اندازه شصت، نود و صد و بیست سانت تولید و بازار عرضه میشوند. که اندازه نود سانتی آن یکه ماله ای موتوری با اندازه متوسط میباشد. شاسی این مدل ماله از برند رودکس چینی میباشد ولیکن مدل موتور آن برند واکسن VK210 است. در بازار با رنگ مشکی به فروش میرسد که شما میتوانید به صورت تکی نیز این ماله را خرید نمایید . این ماله ای پروانه ای دارایی موتور با کیفیت بهتری میباشد امّا فروش کمتری نسبت به دو مورد ذکر شده دارد. بنابراین سه مورد بیان شده از بهترین ماله ها از نظر فروش میباشد ولیکن توجه کنید که هیچ چیز مطلقی وجود ندارد و ممکن است در ماه های بعدی  این ماله پروانه ای در رتبه اول قرار گیرد.

نکات پایانی

ما در این مقاله سعی نمودیم در رابطه با فروش بهترین ماله های پروانه ای صحبت نماییم. و ویژگی های بهترین ماله ای پروانه ای از نظر فروش را بیان نماییم شما میتوانید با خواندن ویژگی های این ماله های پروانه ای ماله ای مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس اقدام به خرید نمایید. برای خرید ماله پروانه ای با مجموعه پارس موتور در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید