ویبراتور برقی 2 یا 3 اسب بخار

ویبراتور برقی
فهرست مطالب
0
(0)

ویبراتور برقی 2 یا 3 اسب بخار: موتور ویبره یا ویبراتور دستگاهی الکترومکانیکی بوده که به کمک موتوری که انرژی را از منبع تغذیه DC  گرفته، نیروی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می کند و در دستگاه ارتعاش و لرزش به وجود می آورد. به عبارتی ظاهر و شکل دستگاه از دو یا سه محافظ عایق، یک موتور برای تولید نیروی محرکه ی مکانیکی، یک یا چند شفت نیم دایره، میله و پیچ و مهره ساخته شده است. با ما همراه شوید تا بیشتر با ویبراتور برقی آشنا شوید.

ویبراتور برقی 2 یا 3 اسب بخار-وبسایت پارس موتور

ویبراتور برقی چه ساختاری دارد؟

عایقی که بیرون این موتور ویبره را در بر گرفته، برای حفاظت از موتور و شفت ها در مواجه با رطوبت، گرد و غبار و اشیاء خارجی می باشد. ویبراتور های برقی صنعتی که عملکرد مشابهی با ویبراتور بنزینی و دیزلی دارد، دارای 2 اسب بخار و 3اسب بخار می باشد. شاسی آن دارای 2 حالت ثابت و گردان است.

فعالیت اصلی این ویبراتور های برقی تامین نیروی محرکه ی کافی برای شیلنگ ویبراتور می باشد. اگر داخل دستگاه ویبراتور تحمل پائینی در برابر گرما داشته باشد، به خاطر این که ویبراتور به صورت مداوم در حال فعالیت است، می تواند مشکلاتی را به بار آورد.

استفاده صنایع گوناگون از موتور ویبره

از این موتور در صنایع گوناگون بهره گرفته می شود و کاربردهای متنوعی دارد. در ادامه به چند نمونه اشاره خواهیم کرد:

  • سرند و یا الک های صنعتی: سرند نوعی غربال می باشد که برای ریختن خاک و شن و امثال آن ها استفاده می شود.
  • موزائیک سازی: در موزائیک سازی به شیوه ی ویبره ای تولید فشاری به وجود نمی آید و تراکم ها از طریق دستگاه لرزاننده ایجاد خواهد شد.
  • دستگاه توزین: این دستگاه ها دارای دقت بسیار بالایی هستند و تنوع اجناس قابل بسته بندی را به وسیله ی ویبراتور دارد.
  • فیدر ها: فیدر ها در اصل تامین کننده ی منبع تغذیه محسوب می شوند.
  • استفاده ی صنایع گوناگون از موتور ویبره-وبسایت پارس موتور

ویبراتور برقی 2 اسب یا 3 اسب

هر محصولی دارای ویژگی ها و مشخصات خاص خود می باشد. این شرایط تاثیر ویژه ای بر روی ارزیابی آن ها خواهد گذاشت. مانند این که در خرید یک فن به میزان هوا دهی آن باید توجه شود، در خرید لاستیک باید به طول عاج آن دقت کنید و در خرید یک ویبراتور برقی باید به توان تولیدی آن توجه نمود. توان تولیدی در بیش تر وسایل الکتریکی ،مکانیکی یا الکترو مکانیکی، دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

اما این که ویبراتور 2 اسب بخار بهتر است یا 3 اسب بخار، نیاز به بررسی دارد. چیزی که شما باید به ان دقت نمائید این است که اول از این ویبراتور برقی چه انتظاری دارید. باید بسنجید که برای پروژه ی خود کدام ویبراتور می تواند نیاز شما را برطرف نماید.

به دنبال این نباشید که کدام ویبراتور برقی بهتر است زیرا این نیاز شما به محصول است که مشخص می کند باید ویبراتور برقی 2 اسب بخار را تهیه کنید یا این که ویبراتور 3 اسب بخار برای کار شما مناسب است.

ویبراتور برقی 2 اسب یا 3 اسب -وبسایت پارس موتور

وقتی از 2 اسب بودن یا 3 اسب بودن دستگاه ویبراتور برقی صحبت می شود در اصل صحبت بر سر قدرت و توان دستگاه است. از لحاظ دانش فیزیک هر اسب بخار معادل می شود با 745 وات، پس ویبراتور برقی 2 اسب بخار 1490 وات توان دارد و موتور ویبره 3 اسب بخار هم دارای توان 2235 وات است.

به طور کلی وزن ویبراتور برقی 3 اسب بخار، از ویبراتور برقی 2 اسب بخار بیش تر است. با توجه به این که توان تولیدی ویبراتور برقی 3 اسب بخار بیشتر می باشد، اگر در حمل و نقل و جا به جائی آن مشکلی ندارید و قدرت کار برای شما مورد اهمیت می باشد پس خرید ویبراتور برقی 3 اسب بخار به صرفه تر است.

اگر قیمت و هزینه ی ویبراتور برای شما دارای اهمیت است پس باید به سراغ ویبراتور برقی 2 اسب بخار بروید زیرا این ویبراتور ها به نسب نوع دیگر قیمت ارزان تری دارند. البته فراموش نکنید که نباید نیازتان را فدای قیمت کنید. زیرا ممکن است نیاز شما 3 اسب بخار باشد و با خرید 2 اسب بخار علاوه بر این که کارتان پیش نرود ضرر مالی هم داشته باشید و مجبور به تعویض آن شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید