چگونه تیغه کاتر آسفالت بر قیمت تاثیر دارد؟

تیغه کاتر آسفالت بر
فهرست مطالب
0
(0)

چگونه تیغه کاتر آسفالت را تعویض کنیم؟

استفاده از دستگاه های برش آسفالت در عملیات عمرانی بسیاری از عملیات ساختمانی مختلف نیازمند تخریب و بازسازی محصولات در مقیاس بزرگ مانند آسفالت و بتن هستند. با استفاده از دستگاه بسیار تیز و محکم، برش دهید.برای برش آسفالت، بتن و سایر این محصولات نیاز به تیغه آسفالت تراشی بسیار تیز دارید که با استفاده از این دستگاه و تیغه کاتر نصب شده بر روی آن، بتوان به راحتی آسفالت، بتن و … را برش داد.

ترمیم مکان های مورد نظر و بازسازی آسفالت خیابان و سایر اماکن آسفالت کاری آسان نیست.برای این  کار احتیاج به یک تیغه آسفالت برش بسیار تیز هست که با آن بتوانیم آسفالت های محکم و بتن های سفت را جدا کنیم و عملیات ساختمانی و بازسازی را روی آنها انجام داد.به همین دلیل یکی از افزایش قیمت کاتر تاثیر میگذارد جنس و کیفیت تیغه کاتر میباشد.به خاطر محکم بودن و سفت بودن آسفالت امکان دارد کاتر آسفالت بر بعد از چند بار استفاده نیاز به عوض کردن داشته باشد .

که در این صورت لازم است نحوه تعویض آنها و نکات مورد نیاز در هنگام تعویض را بدانید.تا بتوانید به راحتی و بدون ایجاد مشکل با حادثه مقابله کنیم.

چگونه تیغه کاتر آسفالت را تعویض کنیم؟-وبسایت پارس موتور

نکات لازم قبل از استفاده یا تعویض تیغه برش آسفالت

اگر می خواهید از تیغه برش آسفالت در عملیات های مختلف عمرانی استفاده کنید. بهتر است به یک سری اصول و نکات لازم در این زمینه توجه کنید تا در نهایت بتوانید از وجود این ابزار دقیق و موثر به خوبی استفاده کنید.از جمله این نکات ضروری در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

همانطور که از نامش پیداست تیغه کاتر آسفالت; این ابزار فقط برای برش آسفالت کاربرد دارد و برای جلوگیری از آسیب های احتمالی بهتر است از آن برای برش بتن استفاده نشود. تیغه های دیگر برای برش و سایرمواد استفاده می شود.باید به روغن کاری تیغه کاتر آسفالت توجه کنید. هر از چند گاهی دستگاه را روغن کاری کنید تا دچار مشکل وآسیب های احتمالی نشوید.

چگونه تیغه کاتر آسفالت را تعویض کنیم؟-وبسایت پارس موتور

1- اگر احساس کردید که تیغه آسفالت بر روی شما کند شده و دیگر کارایی لازم را ندارد. باید تیغه برش آسفالت را تعویض کنید.

2- بهتر است همیشه از بهترین و با کیفیت ترین تیغه های کاتر آسفالت استفاده کنید و در صورت کندی و فرسودگی تیغه های قبلی بهترین تیغه را خریداری و روی دستگاه خود نصب کنید.

3- برای تعویض تیغه های کاتر باید با توجه به دستگاهی که در اختیار دارید اندازه و ابعاد مورد نیاز را داشته باشید. توجه داشته باشید.

4- حتما به این نکته بسیار مهم توجه کنید که در صورت تمایل به تعویض و نصب تیغه کاتر آسفالت; حتما دستگاه را خاموش کنید.

5- با توجه به انواع تیغه های کاتر و هزینه های مختلف آنها، باید تیغه های کاتر را با توجه به نوع کار و نیازخود با قیمت های متفاوت خریداری کنید.

6- هنگام خرید از سالم بودن قطعات مطمین شوید. زیرا نصب تیغه کاتر آسیب دیده و شکسته تاحدودی به اپراتور دستگاه آسیب وارد می کند.

7- توجه داشته باشید که در صورت تعویض تیغه کاتر آسفالت، هنگام تعویض تیغه جدید را روی زمین نگذارید.در عوض باید آن را با احتیاط روی سطح ایمن قرار دهید تا تیغه شما در روز اول نشکند و آسیبی نبیند.

تعویض تیغه کاتر آسفالت پس از استفاده مداوم

اگر می خواهید برای اولین بار تیغه برش آسفالت را تعویض کنید. شما به یک آچار و چند ابزار ساده نیاز دارید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

1- بعد ازخاموش کردن دستگاه باید قاب روی تیغه را جدا کنید.

۲- باید تیغه مناسبی را در اندازه و ابعاد دستگاه خود انتخاب کنید.

3- با  آچار باید مهره تیغه آسفالت کاتر را باز کنید.

4- سپس تیغه قبلی آسیب دیده را به راحتی با دو دست از روی میل کاتر جدا کنید.

5- در هنگام  تعویض تیغه جدید می توانید تیغه قبلی را با تیغه جدید داخل شفت کاتر آسفالت عوض کنید.

6- پس از تعویض باید مهره شفت را روی تیغه کاتر ببندید.

7- در آخر قاب تیغه را روی تیغه کاتر  در جای مناسب خود قرار دهید.

قیمت کاتر آسفالت بر

ودر آخر میتوان گفت که قیمت کاتر آسفالت بر با توجه به نوع تیغه که در بالا توضیح داده شد  و مدل موتور آن و کارایی آن قیمت های مختلفی دارند و بهترین برند،برند کاتر هست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید