کاتر آسفالت بر بر چه اساسی قیمت گذاری میشود و انواع آن

قیمت گذاری کاتر آسفالت بر
فهرست مطالب
0
(0)

کاتر آسفالت بر بر چه اساسی قیمت گذاری میشود؟ از کاتر آسفالت برای برش آسفالت استفاده میشود برای بتن های مسطح که بدون آرماتور هست از دستگاه کاتر آسفالت بر استفاده می‌کند نام دیگر کاتر آسفالت بر ، کاتر کف بر هم می گویند کارایی این کاتر برای قطع آسفالت خیابان کوچه بتن و کف مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه برش تا ۱۷ سانتی متر رو میتواند انجام بدهد و به درد کسانی میخورد که موقعیت کارگاهشان دور هست دستگاه برای برش موزاییک ،پیاده روی ،سنگفرش استفاده فراوانی میشودو جزء ابزارآلات و پرکاربرد برای پیمانکاران راهسازی است.

از این دستگاه می توانیم برای حفر کانال گاز و فاضلاب استفاده کنند با توجه به قطر تیغه کاتر آسفالت بر که از ۷ سانتیمتر تا ۱۷ سانتیمتر میتواند برش دهد کاربرد دارد یعنی اگر تیغ کاتر ۲۵ سانتیمتری باشد شما میتوانید تا ۷ سانتیمتر ارتفاع برش دهید و اگر از کاتر ۴۵ سانتیمتر استفاده شود شما میتوانید تا   ۱۷ سانتیمتر برش دهید این دستگاه های برش آسفالت از دو مدل تشکیل شده اند یکی موتور بنزینی یکی دیزلی که به اختصار هر کدام را توضیح میدهیم

قیمت کاتر های آسفالت بربا توجه به اینکه مدل موتور و شاسی متغیر هست و تیغه برش بتن قیمت بالاتر از تیغه برش آسفالت دارد بخاطر همین قیمت آنها متفاوت هستند.

کاتر آسفالت بنزینی و دیزلی چه تفاوتی با هم دارند؟

 کاتر آسفالت بنزینی یا دیزلی از آشنایی تا انتخاب هنگامی که در حین عملیات ساخت و ساز خود نیاز به برش های عمیق روی سطوح سخت آسفالت یا سیمانی دارید، و شاید هر نوع سطح دیگری، بدون شک نیاز به کاتر آسفالت خواهید داشت.

خرید کاتر بنزینی یا دیزلی

یک اصل ساده می تواند راهنمای خوبی برای خرید شما باشد. هرچه موتور محرک کاتر آسفالت قوی تر باشد، برش سطوح عمیق تر می تواند دشوارتر باشد.

خرید کاتر بنزینی یا دیزلی-وبسایت پارس موتور

برش آسفالت دیزلی در مقابل انواع بنزینی کاتر آسفالت روی گازوئیل از قدرت بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع بنزین برخوردار است. به خاطر قدرتی که کاتر گازوییلی دارد از این کاتر برای کارهای بسیار سخت و سنگین استفاده میشود و به خاطر همین قدرت بالا یی که دارد درهنگام خرید باید اطلاعاتی را داشته باشیم .

قدرت بیشتر باعث ارتعاشات بالاتر می شود. بنابراین شاسی در کاتر آسفالت دیزلی نسبت به سایر انواع بنزین بسیار و قوی تر است.

این مواد سنگین‌تر تأثیر مستقیمی بر قیمت دستگاه برش آسفالت روی گازوئیل خواهند داشت.

از طرفی موتورهای دیزلی با صدای بیشتری نسبت به بنزین کار می کنند. این صداهای بلند در فضاهای شهری می تواند غیر قابل تحمل باشد.

از طرفی سوخت دیزل بسیار ارزانتر از بنزین است و شرایط نگهداری آسان تری دارد. این در طول عملیات ساختمانی بزرگ و سنگین خود را به خوبی نشان می دهد.

سوخت بنزین بسیار راحت تر از بنزین است، اما موتورهای دیزلی به تعمیر و نگهداری بالاتری نسبت به بنزین نیاز دارند.

به عنوان مثال روغن موتور در موتور دیزلی خیلی زودتر از بنزین تعویض می شود

اما تفاوت این دستگاه ها چیست و چرا از آسفالت برش برقی استفاده نمی شود؟

خرید کاتر بنزینی یا دیزلی-وبسایت پارس موتور

نداشتن کارایی لازم

آسفالت تراش برقی در مقایسه با سایر مدل های این نوع دستگاه ها صنعتی نبوده و کیفیت و کارایی لازم را ندارد.

خیلی سریع گرم می شود و فشار زیادی به موتور وارد می کند.

هزینه های بالا

جالب است که دستگاه آسفالت تراش برقی با وجود کیفیت و کارایی پایین; در مقایسه با انواع دیگر این دستگاه ها هزینه بیشتری دارد.

از این رو گرانی و قیمت بالای این دستگاه نشان دهنده کیفیت آن نیست و برعکس باعث کمترین فروش ممکن نسبت به دستگاه های آسفالت برش بنزینی و دیزلی شده است.

در عین حال این هزینه های بالا یکی از دلایل محبوب نبودن دستگاه برای استفاده کمتر شده است.

نداشتن امنیت مالی و شخصی

کاتر آسفالت بر بر چه اساسی قیمت گذاری میشود؟ یکی از دلایل اصلی استفاده از ابزارهای مختلف در عرصه ساخت و ساز تامین امنیت مالی و جانی است.

به این ترتیب، علاوه بر کیفیت، کارایی، سهولت و تسریع در روند کار، هر یک از دستگاه های مختلف باید از نظر ایمنی کاملاً راحت باشند.

در صورتی که در مورد آسفالت برش برقی اینطور نیست. با توجه به وجود منبع آب در دستگاه مربوطه، هر یک از تیغه های استفاده شده در این دستگاه باید دائماً با آب خنک شوند.

با توجه به اینکه دستگاه با برق کار می کند و رسانای آب بوده و با یکدیگر تضاد ندارند. ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد و خطر برق گرفتگی را چندین برابر افزایش دهد.بنابراین امنیت مالی و جانی ندارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

سبد خرید